امروز: جمعه 10 فروردین 1403

ساعت کار صرافی: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 16 پنجشنبه 9 الی 13
کلیه معاملات به صورت حضوری و در محل صرافی انجام می پذیرد.

درباره ما

صرافی اقبال با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره ثبت 431939 و با تجربه 40 ساله در امور خرید و فروش انواع ارز و حوالجات، آماده ارائه خدمات ارزی با کمترین نرخ و بالاترین سرعت به مشتریان خود می باشد.

اصلی ترین مقصود این مجموعه ایجاد راه کارهای مدرن در امور صادرات و واردات، همچنین ارایه هر چه مطلوب تر خدمات بازار ارز و سرمایه با استفاده از تجارب متعدد کاری و خدماتی در چند سال اخیر است.

در کنار خدمات ارائه شده برای شرکت های بازرگانی، صرافی اقبال به عنوان برترین، معتبرترین و سریعترین مرکز ارسال حوالجات وسترن یونیون برای مبالغ خرد و کمتر از 5000 دلار شناخته میشود .

 

  5 دلیل برای این که صرافی اقبال را انتخاب کنید:

1)  صرافی اقبال یک گروه قوی مالی صرافی است که به صورت قانونی در ایران ثبت شده و مجوزهای لازم برای کار حرفه ای صرافی را از دولت ایران دریافت نموده است.

2)  خروج ارز از ایران تابع قوانین و مقررات سخت و جدی است. حواله با صرافی اقبال خیال شما را راحت می کند که پول شما به صورت قانونی و بدون هیچ گونه دردسر و گرفتاری بعدی از ایران خارج و به مقصد مورد نظر شما می رسد.  بر خلاف تصور عمومی ورود ارز به ایران نیز تابع تشریفات قانونی است. ارسال پول با صرافی اقبال به ایران خاطر شما را از انتقال پول به حساب طرف ایران مطمئن می کند. (ماده 28 قانون مبارزه با پولشویی و قاچاق ارز)

3)  برای همه حواله های ارسالی توسط صرافی اقبال شما می توانید فاکتور رسمی دریافت کنید. صرافی اقبال به پشتوانه مجوز بانک مرکزی ایران؛ می تواند فاکتور قانونی خروج ارز از ایران برای شما صادر کند. (ماده 31 دستورالعمل اجرایی نظارت بر فعالیت صرافی ها)

4)  کلیه حواله های شما از طریق صرافی اقبال تا سقف روزانه 2 میلیارد تومان توسط شرکت تضامنی اقبال و شرکا با سپرده گذاری ضمانت نامه بانکی معتبر نزد بانک مرکزی ایران تضمین شده است. بنابراین هیچ گونه نگرانی در مورد امنیت پول خود تا رسیدن به مقصد نخواهید داشت. (ماده 21 و 29 دستورالعمل اجرایی نظارت بر فعالیت صرافی ها)

5)  صرافی اقبال یک گروه مالی خانوادگی است. شغل اصلی و اول ما فقط صرافی است. ما درگیر هیچ فعالیت مالی و جانبی دیگری نیستیم. بر کار خود تمرکز لازم را داریم و تلاش می کنیم کارمان را به صورت تخصصی و حرفه ای با تمام زوایا و ریزه کاری های مربوط به انتقال ارز به صورت درست و دقیق انجام دهیم. این سیاست کاری اصلی ماست و تمامی همکاران ما نیز متعهد به رعایت این اصول حرفه ای هستند.

 

 

وب سایت رسمی صرافی اقبال با ارایه اطلاعات به روز و کارشناسی شده و همچنین ارائه نرخ لحظه ای ارز سعی در هر چه بهتر شدن نحوه ارایه خدمت به مشتریان خود دارد.

همچنین مشتریان گرامی میتوانند نرخ روزانه انواع ارز و سکه را در شبکه اینستاگرام و کانال تلگرام این شرکت دنبال نمایند.

کد صرافی اقبال در سامانه نیما 14503 میباشد که مشتریان میتوانند انجام حوالجات ارزی خود را با انتخاب این کد در سامانه نیما به این صرافی محول نمایند. 



امید است با توکل به خداوند متعال، تلاش مضاعف و حمایت همیشگی شما هموطنان عزیز بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر رضایت مشتریان عزیز را جلب نماییم .


* Best currency exchange in Tehran


 


دور زدن فیلتر تلگرام فروش ارز مسافرتی دلار دولتی یورو دولتی صرافی ونک

صرافی میرداماد صرافی جردن صرافی اسکان ترافی

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تضــامنی اقبال و شرکاء می باشد طراحی سایت : ایران تکنولوژی
بازدید کل : 1,461,536